Oktay Sinanoğlu'nun Eğitim Dili hakkında Düşünceleri



Benden başka kimse çıkıpta eğitim dili Türkçe olmalıdır, İngilizce olmamalıdır. Tarzanca, dünyanın 250 kelimelik paçavralar dili, köleler dili olmamalıdır diyen benden başka 50 senedir çıkan olmadı. Aklı başında hiçbir ülkede böyle kepazelik olmaz. Seni yok etmek için yapılan en büyük oyundur. Cahil kal, kafan çalışmasın, ona buna özen sonra topraklarını da seve seve başka ülkeler veresin diye yapılmış bu oyun Kitaplarımda (Bye Bye Türkçe, Hedef Türkiye vb.) uzun uzun bahsettim. Kürtler Kürçe Eğitim istiyor. Peki Türkler ne diyor? Hiçbir şey demiyor. Nitekim Irak mahvedildikten sonra Kerkük bölgesinde ki Türkmen lafı hiç edilmedi(Batı etmez tabi). Bunlarıda bir tek ben yazdım. Kerküklü Türkler gelip boynuma sarılıyor. Tabi oralarda İşgalcilerin ilk yaptığı şey ülkenin eğitimini değiştirmektir. Hatayı ilk Fransızlar aldı ilk iş eğitim dilini Fransızca yaptılar. Atatürk orayı tekrar alınca eğitim dilini Türkçe yaptı. Kerkükte adını bildiğiniz zatın (hakiki adınıda bilmessinizde neyse) akrabası gitmiş Kerkükte Üniversite kurmuş. Bende Örütbağda(İnternette) gördüm. Türk kültürünü, türk olan her şeye küfür etmekle başlıyor. Burada da Üniversite kurmuş adam. Eğitim dili ne biliyor musunuz? Kürtlere eğitim Kürtçe, Türklere eğitim İngilizce. Aynı bölgede bir cemaatin, oda gitmiş bir okul açmış. Oradada aynen Kürtlere Kürtçe, Türklere İngilizce eğitim veriliyor ve bu konuda benden başka kimse sesini çıkartmıyor. Şu milletin haline bak kendini Tarzan falan zannetmeye başlamış. Tarzanın ülkesi batmış, ağaçları kesilmeye başlanmış, dibe vurmuşlar. Orda ormanda aslanın tüyleri dökülmüş ölmüş zavallı hayvancık. Leşi hala orda yatıyor. Biz hala bunların kuyruğunda gidiyoruz. Kültürel olarak genlerde bozukluk olmuş adam kendini Tarzan zannediyor. İlk öyle başladı ODTÜ, Boğaziçi gibi yerlerde Matematik,kimya,fizik vb. dersler İngilizce olsun (Sanki öyle öğrendik biz bu bilimi). Eğer öyle olsaydı tarzan fizikçi olurdu. Tarzan hala ağaçlarda. Şu hale bak hala benden başka sesini çıkaran yok.

YAZIDA BİR KUSUR GÖRDÜYSENİZ LÜTFEN BİZE İLETİŞİMDEN ULAŞINIZ. 

0 yorum:

Yorum Gönder

"Bana soruyorlar seni niye gizli cemiyetlere üye yapmadılar? Biz de dedik ki, arkadaş bizim gördüğümüz şimdiye kadar buralara alınmanın iki şartı var: vasıfsız olacaksın, bir de şerefsiz olacaksın. Yani bunlara baktığınız zaman bu adamların tek başına böyle bir cemiyet tarafından pohpohlanıp bir yerlere getirilmeden adam olacak ne bir yetenekleri vardır, ne de kendi başlarına fikirler üretecek, birşeyler yapacak bir davası olmak gibi özellikleri yoktur. Bunlar plastikten adamlardır. Bu plastik adamlar vasıtasıyla işler yürütülür. İşte bir ülke içinden böyle fethedilir. Bunlar da dışarıda yayın yaptık diye övünürler. Ondan sonra da Türkçeyle bilim yapanı cezalandırırlar."

Oktay SİNANOĞLU